אוטו קרוואן להשכרה

אוטו קרוואן להשכרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אוטו קרוואן להשכרהאנחנו שומעים לאחרונה על יותר ויותר ישראלים שבוחרים להעביר את הטיולים שלהם עם אוטו קרוואן להשכרה. בדרך הזאת הם יכולים לנייד את עצמם ממקום למקום, ולקבל מקום לינה ברמה גבוהה. אוטו קרוואן להשכרה הפך לפופולרי בשל היתרונות הרבים שהוא מעניק, ללא הבדל מהותי בין עונות השנה. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על אוטו קרוואן להשכרה, ועל ההבדל בין זה ובין קרוואן נגרר.

 

מה זה אוטו קראוון?

אוטו קרוואן הוא רכב פנאי, יש לו הנעה עצמית והוא מכיל את כל מה שאנחנו נדרשים בשביל להרגיש בבית: מקלחת, שירותים, מיטות, כיור, מקרר וכד'. מתקני השירותים ותא הנהיגה בחזית בדרך כלל, ואילו הכיור והמיטות נמצאים בחלק האחורי של הקרוואן. אוטו קרוואן שונה מקרוואן נגרר, נסביר בהמשך על ההבדלים בין השניים. אוטוקרוואן לרוב יהיה גדול יותר מאשר קרוואן נגרר, מכיוון שהוא כולל גם תא נהיגה, יש גדלים שונים ויש לבחון מה כל קרוואן מכיל. 

חשוב להדגיש, בשביל להתנייד עם אוטוקרוואן יש להחזיק ברישיון B, ובמקרים מסוימים כאשר מדובר על אוטו קרוואן גדול במיוחד, ייתכן ותצטרכו רישיון גדול יותר המתאים למשאיות. אוטו קרוואן מאפשר לנו ללון במקומות לא אופציונליים, לדוגמא אתם יכולים לחנות את האוטו קרוואן שלכם בסמוך לשפת הים (בחניונים המיועדים לקרוואנים), ולחוות את הטבע במלוא הדרו. 

אוטו קרוואן להשכרה – יתרונות

  1. רכב יחיד – היתרון המשמעותי של אוטו קרוואן הוא שמדובר על רכב יחיד ולא רכב נגרר. מה שהופך את השימוש להרבה יותר פשוט. לדוגמא, אם מדובר על רכב נגרר אתם לא יכולים להתנייד ממקום למקום עם הרכב שלכם ללא הקרוואן עצמו, אחרת אתם צפויים לעמוד בקנסות. בנוסף, כאשר מדובר על רכב נגרר יותר קשה לתמרן במזג אוויר ואף להתנהל בשטחים כאלה ואחרים.
  2. נוחות – אוטו קרוואן ברוב המקרים יהיה יותר מרווח, והוא מתאים את עצמו לסיטואציות שונות של הארחה. לדוגמא, אתם יכולים לקפל את המיטות, יש לכם אפשרות להתקין טלוויזיות ומערכת המיזוג עובדת בצורה מעולה בזמן נהיגה, וכמו כן בזמן עמידה במקום.
  3. חיסכון – אתם יכולים לתכנן את הטיול שלכם בהתאם לצרכים שלכם, אם זה אומר שאתם רוצים להגיע למספר מקומות בטיול אחד אתם לא צריכים לחפש מלון פה, צימר שם. אתם יכולים להתנייד עם "הבית" שלכם בצורה פשוטה ומהירה. אתם לא רק חוסכים בכסף, אלא גם צוברים עוד חוויות. 

 

אוטו קרוואן להשכרה – חסרונות

  1. התניידות – כאשר אתם שוכרים אוטו קרוואן אתם צריכים לקחת בחשבון שהוא מתנייד אתכם ממקום למקום. לדוגמא, אם אתם במהלך החופשה שלכם רוצים ללכת לסיור במוזיאון כלשהו, אתם צריכים לדאוג לחניה קרובה לאוטו קרוואן, מה שלא תמיד פשוט במקומות עירוניים. 
  2. עלויות הפעלה – עלויות ההשכרה הן לא בהכרח גבוהות, במיוחד ביחס למחיר מלון. עם זאת, יש לשקלל גם את עלויות ההפעלה. כאשר אתם שוכרים אוטו קרוואן אתם לא צריכים לדאוג לגבי ביטוח, אבל מה שאתם כן צריכים לדאוג לגביו הוא הוצאות דלק. בהמשך נסביר לכם איך לחשוב את העלות הכוללת של הטיול כדי להשוות בין זה ובין הארחה במלון. 

כמה עולה אוטו קרוואן להשכרה?

כדי לבחון האם משתלם לכם לשכור קרוואן לעומת אפשרויות לינה אחרות, ריכזנו עבורכם את כל הנתונים המשפיעים על המחיר. המחיר להשכרה אוטו קרוואן היא בדרך כלל ללילה, יש מקרים בהם תוכלו לשכור לפי שבוע, ולעיתים גם לפי חודש. לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור את הגודל של הקרוואן הרצוי, הגודל נקבע בעיקר לפי מספר המיטות וכמובן, יש להסתכל ולבחון את הצפיפות בקרוואן עצמו. 

אוטו קרוואן מתחלק למספר האנשים המיועדים ללינה, בדרך כלל המספרים מתחילים מ-4 ומגיעים ל-8 אנשים ויותר. כעת בנוגע למחיר, רוב הקרוואנים המיועדים להשכרה יכללו גם את מחיר הביטוח, אם מחיר הביטוח הוא אינו כולל המחיר בדרך כלל יהיה בין 100 ש"ח ועד 200 ש"ח. לאחר מכן, צריך לבחון הוצאות דלק וזאת ביחס למפרט של הקרוואן אותו תקבלו בעת בחירת הרכב. כדי לדעת מה סך ההוצאות שתוציאו על דלק חשוב לדעת מהו המסלול שלכם, ותמיד לחשב מעט יותר ממה שכתוב. דבר נוסף שצריך לשקול הוא המקום בו אתם מתכוונים ללון, יש חניונים שהם בתשלום והם כוללים חיבור לחשמל, מים ותשתיות נוספות – המחירים נעים בטווח של החל מ-120 ש"ח ללילה ועד 300 ש"ח.

 

אוטו קרוואן להשכרה – מחירון

סוג קרוואן מחיר ללילה הערות
קראוון המיועד ל-2 עד 4 נפשות 600-800 ש"ח המחיר כולל מקלחון, חיבור לחשמל, טלוויזיה, 2 עד 4 מיטות ומטבחון.
קראוון המיועד ל-4 עד 6 נפשות 850-1,000 ש"ח המחיר כולל מקלחון, חיבור לחשמל, טלוויזיה, 4 עד 6 מיטות ומטבחון.
קראוון המיועד ל-6 עד 8 נפשות 1,000-1,200 ש"ח המחיר כולל מקלחון, חיבור לחשמל, טלוויזיה, 6 עד 8 מיטות ומטבחון.

ריכזנו עבורכם את המחיר הכללי של השכרת אוטו קרוואן. חשוב להדגיש שני דברים, האחד שהוא שייתכן והשכרת קרוואן לבדו תהיה זולה יותר – אך חשוב להכיר את אופן ההתנהלות עם אוטו קרוואן. מלבד לכך, יש לקחת בחשבון שהמחירים עשויים להשתנות בטווח רחב בהתאם לסוג הספציפי של הרכב בו אתם בוחרים. יש לבדוק את צריכת הדלק ולבחון את עלויות הדלק. בדרך כלל אם נשווה את המחיר הנוכחי ביחס לבתי מלון או צימרים, נוכל לראות שהמחיר לבן-אדם במלון בדרך כלל מתחיל מכ-700 ש"ח. ככל שאתם תשכרו אוטו קרוואן לטווח ארוך יותר, כך המחיר ללילה יהיה נמוך. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים בצפון והכינרת עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
PHONE

התגברות על בעיות קליטה סלולרית בקרוואן : פתרונות יעילים

בעיית קליטה סלולרית בקרוואן יכולה להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה, במיוחד כאשר אתה מסתמך על המכשירים הניידים שלך לתקשורת, ניווט ובידור במהלך הנסיעות שלך. אות חלש או לא יכול להפריע ליכולתך להישאר מחובר ולגשת לשירותים חיוניים. עם זאת, ישנם פתרונות יעילים זמינים שיעזרו לך להתגבר על בעיות קליטה אלו ולהבטיח חיבור סלולרי אמין תוך כדי נסיעה.

לקריאת המאמר »
השכרת קרוואנים בצפון

השכרת קרוואנים בצפון: המדריך המלא

האם אתה מוכן להרפתקה יוצאת דופן בצפון היפה של ישראל? הפתרון לפניך! לשכור קרוואן כדי לחקור את הנופים המדהימים שיש לאזור זה להציע. השכרת קרוואנים בצפון היא בחירה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור תיירים, ומספקת יתרונות רבים המשפרים את חווית הטיול שלכם. מגמישות ונוחות ועד חסכוניות, בואו נעמיק מדוע השכרת קרוואנים בצפון היא הדרך האולטימטיבית לצאת להרפתקאות בלתי נשכחות.

לקריאת המאמר »
זוג עומד ליד האוטו קראן שלהם בטיול

המדריך המלא להשכרת אוטו קרוואן

מחפשים דרך הרפתקנית וגמישה לטייל? השכרת אוטו קרוואן, המכונה גם קרוואן ממונע, היא אפשרות נפלאה לשקול. בין אם אתם מתכננים טיול משפחתי או הרפתקה סולו, השכרת נגרר לרכב מספקת יתרונות רבים שיכולים לשפר את חווית הנסיעה שלכם. במאמר זה, נבדוק את היתרונות של השכרת אוטו קרוואן ומדוע הוא הופך יותר ויותר פופולרי בקרב מטיילים.

לקריאת המאמר »
סנפלינג

יציאה להרפתקאות אקסטרים: מדריך לטרקים וסנפלינג

טרקים הם פעילות חוץ מלהיבה המאפשרת לכם לחקור את היופי הטבעי של הנופים המגוונים של ישראל. מהמדבריות האייקוניים של הנגב ועד לירוק השופע של הגליל, יש אינספור שבילים שמחכים להתגלות. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, טרקים מציעים הזדמנות ייחודית לאתגר את עצמך הן נפשית והן פיזית.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר