טיול קרוואנים בצפון הארץ

קרוואן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

ליציאה לטיול בקרוואן יש יתרונות רבים שאנשים אולי לא לוקחים בחשבון או פשוט לא מכירים. אם אתם שוקלים לצאת לטיול בקרוואן בצפון הארץ, ורוצים לדעת למה זו בחירה נהדרת עבורכם, המשיכו לקרוא!

כדי לגלות במה בכלל מדובר, כדאי אולי להתחיל בכניסה לאתר: קרוואנים בכנרת ובצפון, ולהבין את האפשרות המלהיבה המלווה ביתרונות שווים, שמציעה לכם החברה להשכרת קרוואנים!

נוחות

קרוואן או אוטוקרוואן להשכרה, הם כלי רכב מופלאים שהפכו עם השנים להרבה יותר פונקציונליים, כשלדגמים החדשים יש מגוון של תכונות כדי להציע לכם את כל הנוחות והפינוקים שהשארתם מאחוריכם בבית. טיול בקרוואן מאפשר לכם להגיע בקלות לכול מקום ברחבי הצפון.

אם אתם בטיול זוגי, תוכלו לעצור בראש פינה כדי ליהנות מסיור ברחבי העיירה העתיקה והציורית או להזמין יום ספא זוגי שיאפשר לכם לחוות ביחד רגעים רומנטיים אפופים בשלווה ורוגע. ואם אתם בטיול משפחתי הקרוואנים מותאמים לספק לכולכם נוחות מרבית. חוץ מזה, הם נוחים לנהיגה ובטוחים על הכביש.

חיסכון כספי

קרוואן מציע לכם דיל של ׳שניים במחיר של אחד׳: מקום לינה ורכב! היתרון הכלכלי הוא ברור. אחרי הכול, השכרת הקרוואן זולה מהוצאות הלינה יחד עם הוצאות הרכב. כך תוכלו לנסוע לטיול בערים הקדומות צפת וטבריה או לנסוע לרמת הגולן כדי לצאת להליכה ב׳שביל התלוי בבניאס׳ או בנחל זוויתן. ואם מדובר בטיול עם חברים, תמיד תוכלו לחלוק בהוצאות הדלק והמזון וליהנות מטיול כיפי וזול יותר.

התקרבות לטבע

טיול בקרוואן בצפון הגלילי שלנו מציע הזדמנויות לגלות מקומות ייחודיים. אם המטרה שלכם היא לקחת פסק זמן מהעיר הסואנת, הקרוואן ייקח אתכם לאן שתרצו, לא משנה באיזה מרחק נמצא היעד. כך תוכלו לטייל יום אחד באזור הגליל התחתון ולבקר בנחל ציפורי, בנחל תבור או בהר ארבל המתנשא מעל הכנרת; וביום אחר לצאת לטיול באזור הגליל המערבי ולבקר בחוף אכזיב, בנחל עמוד, בנחל כזיב או בעין אפק.

בכול אחת מנקודות קסומות אלה תוכלו לעצור, ולהנציח את עצמכם בנופים החדשים המופיעים לנגד עיניכם לאורך הכביש. במהלך הטיול בקרוואן, מצפה לכם התרגשות מיוחדת כשתגלו איך כל בוקר וכל לילה עטויים בקסם מיוחד שהופך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

אין הגבלות על הכבודה שלכם

בניגוד לנסיעה ברכב הפרטי או באוטובוס, נסיעה בקראוון משלכם פירושה שאתם יכולים לקחת אתכם את כל הדברים שאתם רוצים מבלי להסתבך עם מטען עודף. זה מושלם במיוחד אם אתם מטיילים עם הילדים. תוכלו להביא אתכם מספיק בגדים, אוכל, צעצועים ואפילו את חיית המחמד שלכם, כי לקרוואן ממש לא אכפת!

אתם חופשיים ללכת לאן שאתם רוצים ומתי שאתם רוצים

כשאתם מטיילים בקרוואן, תוכלו לנוח לאורך הדרך מתי שנוח לכם, להישאר במקום אחד שעה קלה או לנסוע לנקודה אחרת למספר ימים וללון באחד מחניוני הקרוואנים המציעים שירותים חיוניים. דוגמה לשני חניונים בצפון:

  • חניון קרוואנים ׳חוות מונפורטויטו׳ – מציע שירותים כמו מקלחות מים חמים ושירותים, מטבח חיצוני, חשמל ומים וכמה אטרקציות תיירותיות, כמו רכיבה על סוסים ונהיגה בריינג׳רים.
  • חניון קמאפ דיוויד בשאר ישוב – נמצא ליד נחל הבניאס, בקרבת מסעדות ומסלולי טיול מקסימים, ומציע חניה על מדשאה מוצלת במשק של משפחת נמשיץ, עם חיבור למים וחשמל ונקודה לסילוק השפכים.

לאסוף רגעים משפחתיים בלתי נשכחים

שכירת קרוואן היא אפשרות מושלמת לטיול עם חברים או בני משפחה. טיול מסוג זה יכול ליצור זיכרונות מיוחדים מאוד, כולל משחקים ושירים במהלך הטיול שיהפכו את הדרך למהנה, בלתי נשכחת ומיוחדת מאוד.

קרוואן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים בצפון והכינרת עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר