השכרת קרוואן לא נגרר

השכרת קרוואן לא נגרר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

השכרת קרוואן לא נגררעומדים לצאת לנופש בזמן הקרוב? ישראלים רבים בוחרים לשנות את דפוס החופשה העיקרי המאופיין עם הקהל הישראלי, ולהפוך את החופשה הקרובה שלהם להרבה יותר דינמית. השכרת קרוואן לא נגרר מאפשרת לכם לנו ממקום למקום עם כל מה שאתם צריכים – מקום לינה, מטבחון, מוצרי חשמל, תא שירותים וכל זה במקום אחד. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת קרוואן לא נגרר.

 

מה זה קרוואן לא נגרר?

יש שני סוגים עיקריים של קרוואנים, האחד הוא קרוואן נגרר והשני הוא קרוואן לא נגרר. ההבדל ביניהם הוא די פשוט, קרוואן נגרר הוא קרוואן שמתחבר לרכבים, הוא אינו מונע אלא מחובר באמצעות וו גרירה. לא כל אחד יכול להשתמש בקרוואן נגרר, אלא רק רכבים עם וו גרירה ושהרכב יכול לשאת את משקל הקרוואן. 

מנגד, קרוואן לא נגרר נקרא גם "אוטו קרוואן" או "Motorhome". קרוואן זה הוא יחידה אחת המספקת לנו מקום לינה, מטבחון, מוצרי חשמל, מקלחון, אספקת מים ותא נהיגה. קרוואן לא נגרר הוא פתרון מעולה לכל מי שאין לו אפשרות לשכור קרוואן נגרר, וכמו כן מי שרוצה להתנייד באופן חופשי. אם אתם תרצו להתנייד עם קרוואן נגרר, התהליך יהיה מורכב מכיוון שאי אפשר לעזוב את הקרוואן ללא חיבור לרכב – אחרת אתם צפויים לעמוד לקנס. מה שאתם כן יכולים לעשות הוא לנוע ממקום למקום עם קרוואן מחובר. 

מנגד, קרוואן לא נגרר מאפשר לכם כניסה כמעט לכל מקום, נכון הרכב הוא יחסית גדול (בהתאם לסוג הבחירה שלכם). יש אפשרויות שונות של השכרת קרוואן לא נגרר, לדוגמא קרוואן שמגיע לגודל זהה של מיני משאית ואפילו רכב משפחתי. השוני בא לידי ביטוי גם במחיר, בדרך כלל קרוואנים לא נגררים יהיו יקרים יותר, אך הנוחות כמובן שווה את המחיר. 

 

מהם היתרונות של השכרת קרוואן לא נגרר?

  1. התניידות – קרוואן לא נגרר מאפשר לנו לנוע ממקום למקום ללא צורך באישורי כניסה, ללא צורך בוו גרירה וכמובן יחסית הקרוואן אינו גדול (בהשוואה לנפח שתופס קרוואן נגרר על הכביש). אין צורך בידע נרחב כדי להתנייד עם סוג זה, אלא נדרש סך הכל רישיון B. 
  2. לינה – אוהבים שטח אבל פחות אוהבים לישון בשטח? אחד היתרונות הבולטים של קרוואנים הוא שאתם יכולים לישון במקומות מדהימים, ממש על שפת כנרת או אפילו באמצע יער. כמעט בכל קרוואן יש אפשרות לפתוח פינה קטנה לצד הקרוואן עם פרגולה בימי הקיץ. ובלילה אתם יכולים לישון עם מזגן, בתוך הקרוואן. אם נשווה את האפשרות הזאת לעומת בתי מלון, נוכל לראות את פערי המחירים אם תרצו ללון במלון סמוך לים או לאזור אטרקטיבי אחר.
  3. מחיר – אם כבר השווינו בין בתי מלון וקרוואנים, נוכל לראות פער משמעותי במחירים. בשביל להשוות בין המחירים, אנחנו נרצה להשוות בין התנאים. זאת אומרת שיש חשיבות למיקום המלון, יש חשיבות לאיך נראה הקרוואן מבפנים ואז נוכל להשוות את המחירים. בדרך כלל המחיר של השכרת קרוואן מתחיל מכ-450 ש"ח ללילה – המחיר הוא אינו לאדם, אלא מחיר כולל לקרוואן. זאת אומרת שיש קרוואנים גדולים שמספיקים ל-8 אנשים והמחיר יכול להגיע לכ-1,000 ש"ח ללילה. לעומת זאת, המחיר של בתי מלון לפי חדר זוגי בדרך כלל יתחילו מכ-700 ש"ח. 

איפה מותר לחנות את הקרוואן?

ההמלצה שלנו לתכנון מסלול החופשה הוא בחינה מקיפה של חניוני קרוואנים באזור בו אתם מעוניינים לנפוש. ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום פרוסים חניוני קרוואנים מוצהרים, ואף חניונים המאפשרים כניסה לקרוואנים ללא תשלום. החניונים אלו הם חניוני לינה. חשוב להדגיש שניתן גם לחנות את הקרוואן בחניון כזה או אחר בתשלום, ולנוע באופן חופשי בהתאם לצורך שלכם. עם זאת, יש מקרים בהם גודל הקרוואן חריג, ואז יש לחפש חניה ייעודית. 

אחת הסיבות הפופולריות לחניוני קרוואנים היא האפשרות שניתן שם לקבל חשמל חופשי, מים, לרוקן את תא השירותים ולהנות מקפיטריה ועוד אפשרויות רבות נוספות. אם אתם לא מעוניינים לשלם על חניון קרוואנים, יש מספר חניונים מדהימים המאפשרים כניסה חופשית – כל עוד לא מדובר על שטח פרטי. ריכזנו עבורכם רשימה של חניוני קרוואנים בתשלום וללא תשלום:

חניוני קרוואנים ללא תשלום: בכנרת תוכלו למצוא שני חופים ללא תשלום, חוף שיזף וחוף רותם. תוכלו למצוא גם לאורך הירדן חניונים ללא תשלום, לדוגמא בנהר הירדן, חוף הים בחיפה בחוף הדרומי, "חוף הצוק" בתל אביב וכמו כן, בחוף מכמורת יש אזור של כ-300 מטר המיועד לחניה בחינם לקרוואן.

אם תרצו לשלם על חניה אתם צריכים לבדוק מה החניון מציע לכם. החניון אינו רק בשביל להעמיד את הרכב, אלא הוא צריך להעניק לכם את התנאים המלאים – כמו פינות ישיבה, שירותים, חיבורים לחשמל ועוד. שימו לב, חניונים בתשלום לרוב יהיו בהזמנה מראש, אל תנסו להגיע לחניון ללא הודעה מוקדמת, במיוחד לא בתקופות החמות של עונת הקרוואנים (אביב וקיץ). 

 

כמה עולה השכרת קרוואן לא נגרר?

המחיר של השכרת קרוואן לא נגרר משתנה בהתאם לסוג הקרוואן בו אתם בוחרים. לרוב המחיר משתנה בהתאם לכמות התכולה בקרוואן. כל הקרוואנים מרווחים, חשוב להדגיש זאת. עם זאת, אתם רוצים לבחור בקרוואן שמכיל די מקום בהתאם לכמות הנפשות. ברוב הקרוואנים מדובר על מיטות כפולות, והגודל המקסימלי הנפוץ להשכרה בארץ הוא ל-8 נפשות. המחירים יכולים להתחיל מכ-120 ש"ח לאדם ללילה, ועד 400 ש"ח ללילה. ככל שתבחרו קרוואן מרווח יותר, כך המחיר יהיה בהתאם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים בצפון והכינרת עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
PHONE

התגברות על בעיות קליטה סלולרית בקרוואן : פתרונות יעילים

בעיית קליטה סלולרית בקרוואן יכולה להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה, במיוחד כאשר אתה מסתמך על המכשירים הניידים שלך לתקשורת, ניווט ובידור במהלך הנסיעות שלך. אות חלש או לא יכול להפריע ליכולתך להישאר מחובר ולגשת לשירותים חיוניים. עם זאת, ישנם פתרונות יעילים זמינים שיעזרו לך להתגבר על בעיות קליטה אלו ולהבטיח חיבור סלולרי אמין תוך כדי נסיעה.

לקריאת המאמר »
השכרת קרוואנים בצפון

השכרת קרוואנים בצפון: המדריך המלא

האם אתה מוכן להרפתקה יוצאת דופן בצפון היפה של ישראל? הפתרון לפניך! לשכור קרוואן כדי לחקור את הנופים המדהימים שיש לאזור זה להציע. השכרת קרוואנים בצפון היא בחירה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור תיירים, ומספקת יתרונות רבים המשפרים את חווית הטיול שלכם. מגמישות ונוחות ועד חסכוניות, בואו נעמיק מדוע השכרת קרוואנים בצפון היא הדרך האולטימטיבית לצאת להרפתקאות בלתי נשכחות.

לקריאת המאמר »
זוג עומד ליד האוטו קראן שלהם בטיול

המדריך המלא להשכרת אוטו קרוואן

מחפשים דרך הרפתקנית וגמישה לטייל? השכרת אוטו קרוואן, המכונה גם קרוואן ממונע, היא אפשרות נפלאה לשקול. בין אם אתם מתכננים טיול משפחתי או הרפתקה סולו, השכרת נגרר לרכב מספקת יתרונות רבים שיכולים לשפר את חווית הנסיעה שלכם. במאמר זה, נבדוק את היתרונות של השכרת אוטו קרוואן ומדוע הוא הופך יותר ויותר פופולרי בקרב מטיילים.

לקריאת המאמר »
סנפלינג

יציאה להרפתקאות אקסטרים: מדריך לטרקים וסנפלינג

טרקים הם פעילות חוץ מלהיבה המאפשרת לכם לחקור את היופי הטבעי של הנופים המגוונים של ישראל. מהמדבריות האייקוניים של הנגב ועד לירוק השופע של הגליל, יש אינספור שבילים שמחכים להתגלות. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, טרקים מציעים הזדמנות ייחודית לאתגר את עצמך הן נפשית והן פיזית.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר