חניון קרוואנים למגורים

חניון קרוואנים למגורים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

רבים בוחרים להפסיק לחפש דירות שכורות, ובוחרים לחיות בטבע. הבחירה הזאת נובעת משתי סיבות עיקריות, האחת היא עליה משמעותית ביותר המחיה, בדגש על מחירי הדיור. הסיבה השנייה היא הרצון להתחבר לטבע, ולחיות במקום הרבה פחות "תוסס" ולהפחית את הסטרס סביב חיים בערים הגדולות.

חניון קרוואנים למגורים

האם אפשר לחיות בקרוואן?

נתחיל ונאמר, התשובה היא כן. רבים החליטו להשאיר את הדירה מאחוריהם ואפילו להשכיר אותה לדיירים בזמן שהם חיים בקרוואן. ניתן לרכוש או לשכור קרוואן, ואם אתם מתכוונים לגור לתקופה קצרה יותר משנתיים בקרוואן מומלץ לשכור אחד מאשר לרכוש. המחיר של קרוואן חדש ואיכותי יכול להתחיל רק מ-120,000 ש"ח. עכשיו לשאלה המהותית, האם אנחנו יכולים לחיות בקרוואן? קרוואנים איכותיים יתנו לנו את כל מה שאנחנו צריכים – מיטה נוחה, מטבחון, מקלחון, ואפשרות לעבור ממקום למקום ללא תלות באף אחד.

יש סוגים שונים של קרוואנים וחשוב להתאים את הקרוואן בהתאם למחיה שלכם. זאת אומרת, אם אתם אנשים שאוהבים לבשל אנחנו היינו ממליצים לכם לבחור בקרוואן עם מטבחון רחב. אם אתם משפחה שמעוניינת לעבור לגור בקרוואן לתקופה מסוימת, בחרו קרוואן מספיק מרווח וכמובן עם כמות מיטות מספיקה. יש קרוואנים שניתן גם למצוא בהם חוצץ בין החדרים השונים כדי לשמור על פרטיות של כל בני המשפחה. לסיכום, החיים בקרוואן לא יורדים באיכות החיים לעומת מגורים בדירה.

 

מהו חניון קרוואנים למגורים?

כאשר אנחנו מסתכלים על חניון קרוואנים למגורים, אנחנו מדברים לרוב על חניון קרוואנים בתשלום. חניונים אלו מספקים לנו את כל הצרכים שלנו מבחינת חשמל, מים ולעיתים גם אינטרנט. למעשה, אנחנו יכולים להתנהל בצורה זהה ומוחלטת למה שהיינו חיים בעבר, רק במחיר הרבה יותר נמוך. בעוד שמחירי הדיור למשפחה לא פוחתים משכירות של 5,500 ש"ח לחודש (במקרה הטוב), חניון קרוואנים למגורים יכול להציע לנו את מגוון התשתיות במחיר של החל מ-1,500 ש"ח לחודש. לזה נצטרך גם להוסיף שכירות של קרוואן המשתנה בהתאם לסוג הקרוואן, אך גם כאן המחיר הוא די זהה ואפילו פחות ממחיר הלינה.

חניון קרוואנים הוא חניון מוסדר, ניתן למצוא חניונים אלו בסמוך לשפת ים הכנרת, ניתן למצוא חניונים כאלה בשמורות טבע ועוד מגוון רחב של אפשרויות. היתרון המשמעותי הוא שאתם לא מוגבלים במקום, אתם יכולים לבחור חודש אחד לגור בצפון ולאחר מכן להדרים. בישראל יש עשרות חניוני קרוואנים, ונמליץ לכם להתקשר למקום כדי לבדוק האם ניתן להיכנס לאתר או שהוא בתפוסה מלאה.

 

מה משפיע על מחיר חניון קרוואנים למגורים?

  1. שירות – אחד הגורמים המשפיעים על מחיר קרוואן למגורים הוא מה המקום נותן לכם. חניוני קרוואנים בתשלום יכולים להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות, כאשר חיבור לחשמל ומים מהווה בסיס לחניוני קרוואנים. מעבר לאלו, חניונים אלו יכולים להציע לכם פינת ישיבה פרטית, אטרקציות כמו רכיבה על סוסים באזור, בתי קפה ועוד מגוון אפשרויות הארחה. ככל שהמקום יותר שופע בשירות אותו הוא מעניק, כך המחיר ללילה יהיה גבוה יותר.
  2. תקופת זמן – מהו פרק הזמן בו אתם מתכוונים ללון במקום? אם אנחנו משווים את המחירים של חניה ליום עד שבוע, ובין חודש עד עונה אנחנו יכולים לראות פערים משמעותיים. בדרך כלל המחירים עבור חניון קרוואנים למגורים יכול לנוע החל מ-30 ש"ח ללילה עבור כל המתגוררים בקרוואן. יש להדגיש זאת, יש חניונים שגובים את התשלום לא לפי קרוואן, אלא לפי מספר נפשות. חניון למספר לילות בדרך כלל ינוע בטווח מחירים של החל מ-150 ש"ח ללילה. 
  3. מיקום – היכן נמצא החניון? יש אזורים שנחשבים לאטרקטיביים יותר, וכך נכנס לעניין כל סוגיית ביקוש והיצע. מכיוון שחניוני קרוואנים מוגבלים בשטח שלהם ויכולים להכיל עשרות עד מאות קרוואנים בלבד, המחיר יהיה בהתאם לתפוסת המקום. בדרך כלל בעונות הפופולריות שהן אביב וקיץ המחירים יעלו.
  4. עונה – אם אתם מתכוונים לחפש חניון קרוואנים למגורים, המחיר יכול להיות שנתי או עונתי, וכך אתם לא נפגעים מעליית המחירים בטווחי העונות. המחיר הינו מחיר מוסכם בהתאם לחוזה ההתחלתי שלכם, ובדרך כלל המחיר עבור חניון קרוואנים למגורים הינו כ-1,200 ש"ח עד 2,000 ש"ח לחודש. המחיר עבור מסלול עונתי הוא החל מ-3,500 ש"ח והמחיר השנתי יהיה בהתאם לאלו. 

 

כמה עולה חניון קרוואנים למגורים?

המחיר של חניון קרוואנים למגורים משתנה בהתאם לנתונים שציינו קודם לכן. ריכזנו עבורכם את המחירים בהתחשב לתקופת השהות:

מיקום I תקופת זמן מחיר ללילה מחיר לעד 11 ימים מחיר לחודש מחיר לעונה
כנרת 200-250 ש"ח 150-200 ש"ח ללילה 120-170 ש"ח ללילה 4,500 ש"ח
צפון 200-300 ש"ח 200-250 ש"ח ללילה 150-170 ש"ח ללילה 4,000-6,000 ש"ח
דרום 150-200 ש"ח 150-200 ש"ח ללילה 60-120 ש"ח ללילה עד 6,000 ש"ח

 

שימו לב שיש מקומות שיכולים לדרוש סכומים יותר נמוכים לחודש. לדוגמא, יש את חניון בית ינאי שמבקש 1,700 ש"ח למשך תקופת חניה חודשית. לכן, ריכזנו את הממוצעים לפי אזורים בארץ. תמיד תוכלו למצוא מחירים אחרים בהתחשב בעונת השנה ומשך תקופת זמן החניה. חניה למועד קצר נחשבת ליותר יוקרתית, וחשוב לזכור שיש לנו גם אפשרות ללון בחניונים ללא תשלום וחניונים של רשות הטבע והגנים (שלרוב גובים אותו סכום כמו חניונים פרטיים).

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים בצפון והכינרת עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
PHONE

התגברות על בעיות קליטה סלולרית בקרוואן : פתרונות יעילים

בעיית קליטה סלולרית בקרוואן יכולה להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה, במיוחד כאשר אתה מסתמך על המכשירים הניידים שלך לתקשורת, ניווט ובידור במהלך הנסיעות שלך. אות חלש או לא יכול להפריע ליכולתך להישאר מחובר ולגשת לשירותים חיוניים. עם זאת, ישנם פתרונות יעילים זמינים שיעזרו לך להתגבר על בעיות קליטה אלו ולהבטיח חיבור סלולרי אמין תוך כדי נסיעה.

לקריאת המאמר »
השכרת קרוואנים בצפון

השכרת קרוואנים בצפון: המדריך המלא

האם אתה מוכן להרפתקה יוצאת דופן בצפון היפה של ישראל? הפתרון לפניך! לשכור קרוואן כדי לחקור את הנופים המדהימים שיש לאזור זה להציע. השכרת קרוואנים בצפון היא בחירה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור תיירים, ומספקת יתרונות רבים המשפרים את חווית הטיול שלכם. מגמישות ונוחות ועד חסכוניות, בואו נעמיק מדוע השכרת קרוואנים בצפון היא הדרך האולטימטיבית לצאת להרפתקאות בלתי נשכחות.

לקריאת המאמר »
זוג עומד ליד האוטו קראן שלהם בטיול

המדריך המלא להשכרת אוטו קרוואן

מחפשים דרך הרפתקנית וגמישה לטייל? השכרת אוטו קרוואן, המכונה גם קרוואן ממונע, היא אפשרות נפלאה לשקול. בין אם אתם מתכננים טיול משפחתי או הרפתקה סולו, השכרת נגרר לרכב מספקת יתרונות רבים שיכולים לשפר את חווית הנסיעה שלכם. במאמר זה, נבדוק את היתרונות של השכרת אוטו קרוואן ומדוע הוא הופך יותר ויותר פופולרי בקרב מטיילים.

לקריאת המאמר »
סנפלינג

יציאה להרפתקאות אקסטרים: מדריך לטרקים וסנפלינג

טרקים הם פעילות חוץ מלהיבה המאפשרת לכם לחקור את היופי הטבעי של הנופים המגוונים של ישראל. מהמדבריות האייקוניים של הנגב ועד לירוק השופע של הגליל, יש אינספור שבילים שמחכים להתגלות. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, טרקים מציעים הזדמנות ייחודית לאתגר את עצמך הן נפשית והן פיזית.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר