חניוני קרוואנים לטווח ארוך

חניוני קרוואנים לטווח ארוך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חניוני קרוואנים לטווח ארוךאם אתם שוקלים לשכור קרוואן לטווח ארוך, תרצו למצוא פתרונות לחניית הקרוואן. הקרוואנים הגדולים, בין אם נגררים או לא נגררים לא מאפשרים לנו להעמיד אותם בכל מקום בתוך העיר. כמו כן, אנחנו נרצה לחפש מקומות אטרקטיביים כדי להנות בצורה מקסימלית משינוי אורח החיים שלנו לחיים בקרוואן. ריכזנו עבורכם את כל המידע על חניוני קרוואנים לטווח ארוך, איפה ניתן למצוא כאלה, כמה זה עולה, והאם זה משתלם בסופו של דבר.

לגור בקרוואן

חושבים לעשות שינוי ולהוריד את מפלס הלחץ בצורה משמעותית? ישראלים רבים בוחרים להפסיק לחפש לשכור דירות, ופשוט לשכור קרוואן לטווח ארוך, ובמקרים מסוימים גם לרכוש אחד כזה. יוקר המחיה בארץ גורם לנו ללחץ וחוסר התמקדות בדברים החשובים באמת. עקב עליה במחירי הדירות, רבים בוחרים לשכור או לרכוש קרוואן שעולה להם כמחצית זול יותר מאשר דירה – ללא השוואה בהתאם למיקום. המחיה בקרוואן אינה יקרה, יש לכם שם את כל מה שאתם צריכים וההבדל היחיד הוא שאתם ניידים.

זה לא מתאים לכל אחד כמובן, מכיוון שקרוואן דורש מאיתנו גם תחזוקה כמו לרוקן את מיכלי המים ומיכל השירותים, לבשל לעצמנו בתנאי שטח ולהתנייד עם רכב גדול יחסית. ועל אף כל החסרונות, עדיין צעירים ומשפחות שוכרים קרוואנים לא רק בשביל לשנות את אורח החיים שלהם, אלא גם בשביל לפנק את עצמם בחופשה ארוכה. לדוגמא, יש לא מעט משפחות שבוחרות לשכור קרוואן ולעשות חופשה למשך כמה חודשים מדרום הארץ ועד צפון הארץ.

 

מה היתרונות של קרוואן?

  1. בחירות – אתם בוחרים איפה אתם הולכים לישון הלילה, ויש לא מעט מוקדים שמאפשרים לכם להניח את הקרוואן ולהנות מחשמל, מים, מקלחות חמות וכן הלאה. עצם העבודה שיש לנו אפשרות בכל לילה לבחור איפה לישון, מצפון ועד לדרום הארץ היא הגורם העיקרי לכך שאנשים בוחרים לגור בקרוואן.
  2. חיסכון – בין אם אתם בוחרים לשכור קרוואן ובין אם אתם בוחרים לרכוש אחד, תוכלו למצוא את עצמכם חוסכים הוצאות על שכר דירה. חשוב לציין, כאשר מדובר על אדם שיחיד ששוכר קרוואן, המחירים יכולים להיות זהים למחירי שכירות וזה תלוי בסוג הקרוואן ובגודלו. כאשר מדובר על משפחה או מספר חברים שבוחרים לשכור קרוואן, תוכלו להגיע למחירים נמוכים משכר דירה אפילו בחצי. מצד שני, כאשר אתם בוחרים לרכוש קרוואן (אם אתם יודעים שאתם מתכוונים לגור בו בלבד), המחיר אותו תשלמו יכול לנוע בין 60,000 ש"ח ועד 150,000 ש"ח. 
  3. חוויה חד פעמית – מתי עוד פעם ייצא לכם לקום בבוקר ישר על חוף הים? השכרת קרוואן לטווח ארוך מאפשרת לכם לבחור איפה לישון, מאפשרת לכם להתחבר לטבע במלוא הדרו ולקבל את האפשרות לחיות ללא לחצים ועם המון אפשרויות לתקופה ארוכה. אין ספק שלהתעורר בבוקר מול הים, ולחנות את הקרוואן ממש עשרה מטרים מקו החוף זאת אפשרות שלא הרבה זוכים לה. 

חניוני קרוואנים לטווח ארוך – רשימה

  1. חניון בית ינאי – חניון בית ינאי הוא חניון המיועד לטווח ארוך בין היתר, הוא נמצא 10 דקות מנחל אלכסנדר ונחשב לאחד מהחופים היפים ביותר בארץ. יש שטח עצום המיועד לחניה עבור קרוואנים בלבד, לכל קרוואן יש שטח מרווח השייך רק לו. ניתן לחנות ולשלם על בסיס יומי או חודשי.
  2. חניון בוסתן הפקאן – אם אתם מחפשים חניוני קרוואנים לטווח ארוך שגם יהיו שקטים ופסטורליים, חניון בוסתן הפקאן עונה על הדרישה הזאת. ניתן להנות מחיבור למים ולחשמל, להנות מגינה פרטית ויש עוד אינספור אטרקציות באזור. ניתן גם כאן לחנות את הקרוואן על בסיס יומי, שבועי או חודשי.

 

חניוני קרוואנים לטווח ארוך – האם זה משתלם?

כדי לבחון האם זה משתלם עליכם תחילה לחשב את עלות החניה בהתאם למספר הנפשות בקרוואן. המחירים של חניוני קרוואנים יכולים לנוע בטווח רחב, וזאת בהתאם לביקוש באותו מקום. יש גם חניונים המאפשר כניסה לקרוואנים ללא עלות – לדוגמא בנהר הירדן, חוף הים הדרומי בחיפה, "חוף הצוק" בתל אביב וכמו כן, בחוף מכמורת. היתרון של חניה בחניונים מוסדרים הוא שיש לכם חיבור לחשמל ולמים, ולתשתיות. לכן, אנחנו ממליצים על שילוב בין חניון מוסדר וחניונים שאינם מוסדרים. 

 

האם מותר לחנות קרוואן בכל מקום?

בשביל לענות על התשובה הזאת צריך תחילה להבין האם מדובר על קרוואן נגרר או ממונע. קרוואן נגרר חייב להיות רתום לרכב כל עוד הוא עומד במקום וכמובן שאתם לא לצידו. משמע, אי אפשר להניח את הנגרר ללא השגחה וחיבור לרכב. כאשר מדובר על קרוואן ממונע, ניתן לחנות את הקרוואן בכל מקום שהחוק מאפשר, לפניכם מה שהחוק אומר בנוגע לחניית קרוואנים: "לא יחנה אדם רכב לא יעמידנו ולא ישאירנו עומד בדרך אם – (1) רוחבו עולה על 2.5 מטר, למעט רכב צה"ל שנעצר לשם מילוי תפקיד צבאי; (2) הוא גרור או נתמך שנותק מגורר או תומך, אלא בעת ביצוע עבודות". 

לסיכום, כאשר מדובר על חניונים מוסדרים, אין שום בעיה לחנות את הקרוואן. המחיר של חניונים מוסדרים משתנה בהתאם לעונות השנה, אבל בדרך כלל מדובר על מחיר שמתחיל מכ-50 ש"ח ללילה ועד 200 ש"ח ללילה. ניתן למצוא גם חניונים לא בתשלום, אבל לרוב לא ניתן להעמיד את הקרוואן לטווח ארוך מחודש – מה שאתם יכולים לעשות הוא לנוע עם הקרוואן מעט ואז אין בעיה חוקית. לסיכום, השכרת קרוואן למגורים יכולה להיות משמעותית זולה יותר מאשר שכירות, כמובן שזה תלוי מיקום. יש הרבה השפעות על המחיר, וכמעט תמיד תוכלו למצוא קרוואנים להשכרה בזול כאשר מדובר על השכרה לטווח ארוך. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים בצפון והכינרת עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
PHONE

התגברות על בעיות קליטה סלולרית בקרוואן : פתרונות יעילים

בעיית קליטה סלולרית בקרוואן יכולה להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה, במיוחד כאשר אתה מסתמך על המכשירים הניידים שלך לתקשורת, ניווט ובידור במהלך הנסיעות שלך. אות חלש או לא יכול להפריע ליכולתך להישאר מחובר ולגשת לשירותים חיוניים. עם זאת, ישנם פתרונות יעילים זמינים שיעזרו לך להתגבר על בעיות קליטה אלו ולהבטיח חיבור סלולרי אמין תוך כדי נסיעה.

לקריאת המאמר »
השכרת קרוואנים בצפון

השכרת קרוואנים בצפון: המדריך המלא

האם אתה מוכן להרפתקה יוצאת דופן בצפון היפה של ישראל? הפתרון לפניך! לשכור קרוואן כדי לחקור את הנופים המדהימים שיש לאזור זה להציע. השכרת קרוואנים בצפון היא בחירה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור תיירים, ומספקת יתרונות רבים המשפרים את חווית הטיול שלכם. מגמישות ונוחות ועד חסכוניות, בואו נעמיק מדוע השכרת קרוואנים בצפון היא הדרך האולטימטיבית לצאת להרפתקאות בלתי נשכחות.

לקריאת המאמר »
זוג עומד ליד האוטו קראן שלהם בטיול

המדריך המלא להשכרת אוטו קרוואן

מחפשים דרך הרפתקנית וגמישה לטייל? השכרת אוטו קרוואן, המכונה גם קרוואן ממונע, היא אפשרות נפלאה לשקול. בין אם אתם מתכננים טיול משפחתי או הרפתקה סולו, השכרת נגרר לרכב מספקת יתרונות רבים שיכולים לשפר את חווית הנסיעה שלכם. במאמר זה, נבדוק את היתרונות של השכרת אוטו קרוואן ומדוע הוא הופך יותר ויותר פופולרי בקרב מטיילים.

לקריאת המאמר »
סנפלינג

יציאה להרפתקאות אקסטרים: מדריך לטרקים וסנפלינג

טרקים הם פעילות חוץ מלהיבה המאפשרת לכם לחקור את היופי הטבעי של הנופים המגוונים של ישראל. מהמדבריות האייקוניים של הנגב ועד לירוק השופע של הגליל, יש אינספור שבילים שמחכים להתגלות. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, טרקים מציעים הזדמנות ייחודית לאתגר את עצמך הן נפשית והן פיזית.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר